Feedback Verjaardag kind
Citaat van Etty van der Graaf op januari 16, 2023, 7:35 pmMarion heeft geschreven op januari 14, 2023 om 5:30 pmIk heb de vraag gesteld aan de Lenormand: Wat zal mijn ex doen rondom de gezamelijke verjaardagsviering van ons kind? Mijn ex schoonfamilie heeft al aangegeven niet te komen op de viering bij mij thuis, terwijl dat volgens het ouderschapsplan wel de afspraak is. Ik ben benieuwd wat mijn ex besluit nu zij niet komen. Komt hij wel of niet? De kaarten die ik trok waren Boom + Man. Op de boomkaart zie ik familie staan, organisch en de man staat denk ik voor mijn ex. Het zijn hartenkaarten. In eerste instantie was mijn gedachte; hij neemt zijn vaderrol in de familie serieus en voegt zich bij mijn familie. Ook om dat de hartenkaarten emotioneel en verbindend zijn. Heb ik het dan zo goed gedaan?
Citaat van Etty van der Graaf op januari 17, 2023, 6:54 amHallo Marion,
Met een paartje laat je de tweede kaart altijd iets over de eerste kaart zeggen. Dan is de eerste kaart het onderwerp.
Bijvoorbeeld: Familie. Maar welke familie, wat voor familie?
De tweede kaart beschrijft dat het om de mannelijke familie gaat.
Als ik dit zo zie dan zou ik concluderen dat hij de mannelijke familie/ zijn familie voorop stel en het met hen gaat vieren.Maar zoals ik in de videotraining ook al heb aangegeven; gevoel geeft de doorslag. Jij was in afstemming en duidde de kaarten, dan kan er technisch een antwoord voor de hand liggen maar als jij een goed gevoel had van serieuze energie en dat vertaalde naar zijn vaderrol; dan is intuïtie doorslaggevend!
Om de duiding dan kloppend te maken; Mannelijke waardigheid- dan is zijn rol als man waardig in de situatie en houdt hij zich aan de afspraak. Niet vanuit verplichting maar vanuit verantwoordelijkheidsgevoel.
Laat je nog even weten hoe het is uitgepakt?
Hallo Marion,
Met een paartje laat je de tweede kaart altijd iets over de eerste kaart zeggen. Dan is de eerste kaart het onderwerp.
Bijvoorbeeld: Familie. Maar welke familie, wat voor familie?
De tweede kaart beschrijft dat het om de mannelijke familie gaat.
Als ik dit zo zie dan zou ik concluderen dat hij de mannelijke familie/ zijn familie voorop stel en het met hen gaat vieren.
Maar zoals ik in de videotraining ook al heb aangegeven; gevoel geeft de doorslag. Jij was in afstemming en duidde de kaarten, dan kan er technisch een antwoord voor de hand liggen maar als jij een goed gevoel had van serieuze energie en dat vertaalde naar zijn vaderrol; dan is intuïtie doorslaggevend!
Om de duiding dan kloppend te maken; Mannelijke waardigheid- dan is zijn rol als man waardig in de situatie en houdt hij zich aan de afspraak. Niet vanuit verplichting maar vanuit verantwoordelijkheidsgevoel.
Laat je nog even weten hoe het is uitgepakt?
Citaat van Gast op maart 22, 2023, 5:40 pmHoi Etty,
Ik wilde nog even terugkomen op deze legging.
Het blijkt dat we allebei goed zaten.
Ik met mijn duiding over dat hij als vader bij de verjaardag bij mij thuis zou zijn.
Jij met je duiding dat hij het met zijn familie ging vieren. Hij vierde de verjaardag een week later namelijk ook bij hem.
Wat ik mooi vind om te zien is dat er met 1 legging meerdere duidingen kunnen, maar dat die ook beide kunnen kloppen.
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Dank je wel voor dit inzicht.
Hoi Etty,
Ik wilde nog even terugkomen op deze legging.
Het blijkt dat we allebei goed zaten.
Ik met mijn duiding over dat hij als vader bij de verjaardag bij mij thuis zou zijn.
Jij met je duiding dat hij het met zijn familie ging vieren. Hij vierde de verjaardag een week later namelijk ook bij hem.
Wat ik mooi vind om te zien is dat er met 1 legging meerdere duidingen kunnen, maar dat die ook beide kunnen kloppen.
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Dank je wel voor dit inzicht.