Forum

Oefening met 3 kaarten?

Citaat

Hallo, wil iemand met mij oefenen met 3 kaarten?

De vragen zijn hier een beetje op haha

Ik wil zelf graag weten hoe mijn relatie met mijn moeder er voor staat.

Zou iemand willen reageren en zelf een vraag stellen?

Groetjes  Anne

Citaat

Hi Anne,

Ik ben zelf nog met paartjes aan het oefenen maar als je  3 kaarten op mijn vragen wilt leggen; helemaal goed!:-)

Op jouw vraag trok ik: Bloemen + Maan

Ik kwam op; de relatie heeft een onbewuste schoonheid, de relatie is een onbewust cadeau.

Kan je hier iets mee?

Groet,

Louise

Citaat

Bij mijn vraag, hoe gaat mijn woonsituatie zich de komende tijd ontwikkelen?
kwam: Overschaduwde Intuïtie naar voren. (ik zag het meeste aansluiting bij deze interpretatie)

Mijn vraag is wat is de oorzaak van die overschaduwing?
en advies hoe ik er het beste mee om kan gaan?

@Sylvia, voel je ook vrij om te reageren uiteraard!

Alvast bedankt!

Citaat
Citaat van Gast op januari 26, 2023, 7:24 pm

Hi Anne,

Ik ben zelf nog met paartjes aan het oefenen maar als je  3 kaarten op mijn vragen wilt leggen; helemaal goed!:-)

Op jouw vraag trok ik: Bloemen + Maan

Ik kwam op; de relatie heeft een onbewuste schoonheid, de relatie is een onbewust cadeau.

Kan je hier iets mee?

Groet,

Louise

Dankjewel dat je mijn vraag hebt beantwoord. Ik zal zo die van jou bekijken.

Ik ben even aan het puzzelen met jouw duiding. De relatie met mijn moeder is nl best ingewikkeld. Het onbewuste van de maan kan ik wel plaatsen, maar omdat ik mijn moeder ken zou ik de bloemen sneller duiden als luxe en uiterlijk vertoon. Dan vallen de prestaties van de maankaart me ook meer op en dat is voor mij heel herkenbaar. Het ging/gaat haar vooral om mijn status in de maatschappij, goede opleiding goede carrière. maar dan gaat het meer over hoe ze mij ziet misschien. al ervaar ik dus vooral dat we dat uitwisselen samen.

Jouw duiding was natuurlijk veel positiever dus ik ga het wel meenemen wat openere naar de relatie te kijken, ik wil ook niet zomaar over jouw duiding heen stappen natuurlijk. dat de relatie toch een cadeau zou zijn wat nu nog onbewust voor mij is klinkt natuurlijk als muziek in de oren.

Citaat
Citaat van Gast op januari 26, 2023, 7:31 pm

Bij mijn vraag, hoe gaat mijn woonsituatie zich de komende tijd ontwikkelen?
kwam: Overschaduwde Intuïtie naar voren. (ik zag het meeste aansluiting bij deze interpretatie)

Mijn vraag is wat is de oorzaak van die overschaduwing?
en advies hoe ik er het beste mee om kan gaan?

@Sylvia, voel je ook vrij om te reageren uiteraard!

Alvast bedankt!

Doodskist+Klaver+Slang

Angst voor de mogelijkheden want die zijn onvoorspelbaar en je bent dan bang dat je een foute keuze maakt

Het herkennen van de mogelijkheden en kansen van de klaver worden niet goed opgepikt omdat jouw angst er dan voorschiet. Je bent het overzicht kwijt. dingen zijn onvoorspelbaar en dat maakt angstig.

voor mijn gevoel was de doodskist kaart de belangrijkste . dat je door de angst moeilijk kunt voelen door de spoken heen. En die angsten zijn niet gebaseerd op angst voor verandering maar dat je de situatie verkeerd hebt ingeschat en dan spijt krijgt.

of het klopt weet ik natuurlijk niet, herken je de gevoelens?

Citaat

Ja zeker herkenbaar. Dank je!